Saturday, May 27, 2017

Trennieelne smuuti

Mul on tihti pärast tööpäeva jube väsimus peal ja väga raske end trenni sundida. Mõni muidugi mõtleks, et see töö, mis ma teen ongi juba trenni eest, aga tegelikult ei ole. Suurema osa ajast ma kas istun köiel ja liigutan natukene käsi-jalgu või kõnnin paar minutit raskete asjadega trepist üles. See on lihtsalt ebamugav, aga treenivat efekti ei oma. Samas nõuab ikkagi head füüsilist vormi, et ei oleks veel ebamugavam, nii et trenni tuleb teha. Vähemalt mina pean tegema, muidugi mulle meeldib ka ja ma olen harjunud.

Aga tulles tagasi selle tööpäevajärgse väsimuse juurde, siis varem ma tarbisin kohvi või mingit ergutavat jooki, et end käima saada. Siis sain aru, et energia tuleb ikka söögist (duh). Ja parim trennieelne toit/ergutav jook on see smuuti! Maitseb nagu šokolaadijäätise kokteil, võtab ära igasuguse väsimuse ja seedib kiirelt, et poole tunni pärast saaks juba trenni minna.

Vaja läheb:
1 viilutatud ja külmutatud banaan
30g maapähklivõid
1spl kakaopulbrit
300ml taimset piima
2g guaraanapulbrit (kui on)
pool spl maca jahu (kui on)
10g Purasana banaani-vaniljemaitselist hemp&pea proteiinipulbrit (kui on)

Segan selle saumikseriga jäätisekokteiliks ja naudin. Hiljemalt smuuti lõpuks tuleb trennivibe peale!

Makrod ka, keda huvitab:
500kcal
51g süsivesikuid
23g rasva
27g valku

No comments:

Post a Comment