Saturday, May 5, 2018

Orienteerumisvõistlus Ilves-3

Üks põhjus, mille pärast ma tahtsin Eestisse tulla oli Ilves-3 orienteerumisvõistlus. Eriti kuna see toimub sel aastal nii ilusas kohas nagu Haanja-Rõuge. Võistluskeskus asub Kokõmäel, kust on Haanjasse ainult 4km. Esimese päeve õhtul jalutasingi sinna kinno. Reede ju, Suure Muna kohvikus oli kinoõhtu. Paistab, et mul hakkab tavaks saama külastada seda kino telgis ööbides. Täpselt nagu talvematka ajal, jalutasin ka seekord kohvikusse selleks, et pikka õhtut mitte telgis vedeledes lihtsalt surnuks lüüa. 

Käisin ka oma eelmise talve laagriplatsilt läbi. Kõik oli nii veidralt teistmoodi, isegi pinnavormid ei tundunud sarnased. Telgi koht oli veel rohu sees aimatav, allpool on pildid - eile ja 2017a Peraküla-Ähijärve matka ajal. 

Need matkamälestused võtavad ikka õhkama😁 See oli imeline elu! Parim! Ma olen õnnelik, et mul on olnud võimalus 41 päeva sellist elu elada.

❤️





Võistluskeskuses ladustab keegi oma vanade autode kollektsiooni. Ka vahva. Eriti see elsemplar, mille sisevaatest pilti tegin.

Võistlus läks hästi, siiamaani olen mõlemal päeval võitnud. Kokkuvõttes juhin 20 minutiga! Ulme! Ei pea vist mainima, et ma olen rahul!











Enne võistlust veetsin paar päeva Sangastes Katsi juures.
Mõnus maaelu.







No comments:

Post a Comment