Sunday, October 25, 2020

Saanist ja koertest


Mul on viimaks ometi kirja panna midagi, mis mind tõeliselt elevile ajab! Nimelt ma ostsin saani!!! Selle sama Yamaha Nytro, mis pildil. 

Eelmisel talvel oli ikka puhas piin vaadata, kuidas reaalselt kogu linn sõidab hüttidesse, suusatama või niisama loodust nautima ja mina passin kodus. Siin ei ole võimalik ilma saanita lihtsalt üldse linnast välja saada. Tahaks kasvõi lähimale liustikule lumelauatama minna, aga juba see nõuab vähemalt kahetunnist matkamist mööda pehmekssõidetud saanirada. Lumelauasaabaste ja relvaga. No ütleme nii et paneb teatavad piirid eksole. Iga kord ei taha ju väikestviisi ekspeditsiooni ette võtta lihtsalt selleks et linnast paari km kaugusele lauatama minna. Rääkimata kaugematest kohtadest, kuhu nagunii pole varianti kõndida. 

Nii et järgmisel talvel saame me päris suurel maa-alal liikuda! Ma olen nii õnnelik noh! :D Esimest korda üle aasta aja tunnen ma päriselt elevust millegi üle ilma et see tunne läbi mingi udu oleks! Öeldakse küll et raha ei tee õnnelikuks, aga no ma ei tea... iga kord kui ma uute kogemuste eest raha välja käin, teeb see mind ikka paaalju õnnelikumaks ja see saan tõotab justnimelt uusi kogemusi ja rohkem vabadust ja see on päris hea tunne! :)

Ma olin Svalbardi kohta kuulnud, et siin on palju odavaid(no ütleme 5000nok) saane järelmüügis liikvel ja et kõik, kes saarele kolivad, ostavad kohe saani. Jumala vale müüt! Esiteks ei ole need saanid nii odavad kohe kindlasti. Või isegi kui leiad mingi 1000nok varuosadeks müüdava vanuri, siis mina oma nullilähedaste tehniliste teadmistega küll ei soovi kuskil orupõhjas pimedas tehnilise rikke tõttu hätta sattuda. Pigem maksan natuke rohkem aga säästan remondikuludelt ja närvidelt. Tahaks muidugi omada veidi rohkem tehnilisi teadmisi ja olla võimeline asju ise remontima, aga kahjuks ma seda ei oska. 

Nii et kui mu saan müüki tuli, tundsin ma kohe, et see võib olla õige valik. Läbisõit polnud Svalbardi saanide kohta väga suur, endine omanik oli mõistlik sõitja olnud ja lisaks peaks Yamaha mootor olema vastupidav. Meil on linnas üks hea Facebooki grupp, kus asju oksjonile pannakse ning sealt ma ta siis skoorisin pärast meeleolukat õhtust võidupanustamist :D Nüüd tuleb lund oodata ja ta teenindusse viia ja siis veel lund oodata... Loodetavasti tuleb seda parasjagu.


Üks teine tore päev oli veel. Siis kui Winch ja Peanut külas käisid ja me nad järgmisel päeval lausa kogu päevaks enda hoole alla saime, sest omanikud läksid paadireisile. Käisime suure valge poisiga matkal kodu lähedal ja tegin mõned klõpsud ka...

Lapsed elutoas lebos

Mr Winch omas elemendis



Pühapäevaasendis


Valgus oli imeline! Telefoni kaamera kahjuks mitte nii väga


Sukkertoppeni otsas
Vaade üle Gruvedaleni Operafjelletile



 

No comments:

Post a Comment