Sunday, January 3, 2021

Lumekoobas

 Hakkasin blogima ja avastasin et mu macbooki klaviatuuri yks rida t2hti ei funktsioneeri. Peate leppima numbrite ja muude symbolitega, ja pilte saab ka hiljem kui ma saan oma arvutisse sisse logida.

Et siis koobas. Koobas oli absoluutselt imeline! Piisavalt suur, soe, vaikne (v2ljas oli 20m/s tuul, koopas ei kuulnud mitte midagi). Suure koopa kaevamisele, seinte silendamisele ja lampide riputamisele kulus kokku umbes 4h, aga h2davarjualuse sain m6lemal korral valmis 30 minutiga. Olen rahul!

Yks asi, mida muuta on j2rgmine kord synteetilise magamiskoti kasutamine, sest mu sulekas l2ks teiseks 66ks ikka niiskeks ja natuke jahe oli. Suletud pooridega lebomatt on ka ikkagi lollikindel ja parem lahendus kui 6hkmadrats, mis samuti saab niiskeks.

Ega muud polegi, lae j2tsin umbes 30cm paksuseks, lisa 6huauku ei teinud, aga polnud ka vaja, sest 6hk liikus piisavalt. 66seks katsin sissep22su kinni, et soe v2lja ei saaks ning magamisase oli k6ige k6rgemal ning allpool oli madalam koht kylma 6hu kogunemiseks. Kui pildid k2tte saan, siis n2ete rohkem.


Laviinikoolitus tyhistati, sest Tromsøs on nii v2he sademeid, et m2gedes on tuleoht. Lund ka muidugi pole. Nyyd tuleb m6elda, mis ma selle n2dalaga siis teen, kas j22n ikka Tromsøsse ja teen kusagil n2dalase matka m2gedes v6i s6idan koju Longyearbyenisse ja tulen uuel n2dalal tagasi. Kaldun keskkonnas22stlikuma k2itumise ehk matkamise poole. Pealegi tuleks ju 2ra kasutada seda fantastilist v6imalust matkata ilma relvata ja karuhirmuta.

Ikka nii hea on mandril! Palju parem kui ma arvasin. Kogu matkamise ja yldse looduses olemise kogemus on nii palju nauditavam, kui Svalbardil. Siin on nii palju l6hnu, nii huvitavad ja kiirelt muutuvad maastikud, palju kergem seljakott, sest pole relvi ja laskemoona. Ja muidugi saab vabalt igal pool ringi uudistada ilma et peaks kivide tagant kellegi ootamatuks ilmumiseks valmis olema. Ma tunnen end nagu v2ike r66mus laps siin m2gedes ringi uidates ja lumme koopaid kaevates. Nii stressivaba ja rahulik! :)


No comments:

Post a Comment