Saturday, March 3, 2018

Veebruari trennichallenge’i tulemused

Veebruari algusest otsustasime hakata trennidele rohkem rõhku panema. Tegin tegelikult juba jaanuaris korrapärasemalt trenni, aga tahtsin asjadel rohkem silma peal hoida. Sven lõi ka kampa ja tegime väikse trennichallenge’i selgitamaks välja, kumb teeb rohkem veebruaris trenni. Raskusaste ei mänginud rolli, alates 20 min läks trenni alla kirja. See oli päris hea motiveeriv meetod, 20min on selline aeg, mis ei tundu hirmutav, isegi hommikul teiste tegemiste vahel ära teha. Enamasti läks küll kauem, pigem 30-40 min, aga alustamine ongi ju kõige raskem. Pealegi kui iga päev vaikselt midagi teha, siis on tulemus ikka parem, kui minu tavapärast metoodikat rakendades, nimelt esimese kahe nädalaga ennast vigaseks treenides.

Ah et mida ma siin arktikas mägede vahel üldse teen? Enamasti kasutan äppi nimega MadBarz, kus on keharaskusega kavasid ning läbimise eest saab punkte. Kuna ma olen seda mitu aastat teinud, siis olen vaikselt tõusnud Eesti naiste hulgas 4.kohale (vahepeal olin 3.) ja selline punktimetoodika on mu jaoks natuke motiveerivam kui lihtsalt omatehtud kavasid vehkida. Lõuatõmbekang on meil ukse vahel olemas, rõngad ka, lisaks sai kaasa võetud kaks kummilinti. Ja vahel harva satume Tromsøsse jõusaali.

Lisaks saab suusatada ja joosta. Seda kahjuks päris iga ilmaga ei tee, nimelt sellises lahtises lumeplägas, kus all on jää mina ei jookse, sest saan kohe luuümbrisepõletiku. Õnneks on viimased kaks kuud olnud ideaalne jooksupinnas, -20 kraadi ja tuulevaikus. Loodetavasti see jätkub veel kogu märtsi.

No igatahes nagu näha siis mina võitsin selle trennivõistluse seisuga 30/18. Nüüd on probleem, Sven läheb minema ja pean edaspidi iseendaga konkureerima siin :( Märtsikuu kalender on juba tehtud ja sinna on lisatud ka korrapärane söömine.



No comments:

Post a Comment