Saturday, September 7, 2019

Huvitavatest harjutustest

Kui ma ise oma vanu postitusi lugema juhtun, on mul alati eriti hea meel leida ägedaid trenniideid. Sest mis on kunagi töötanud, teeb seda suure tõenäosusega uuesti ning samas on ka hea võrrelda, kus füüsiline vorm mingil ajahetkel olnud on.

Seega jagangi siin oma viimase aja lemmikuid. Mul on alati jalgadega kõige suurem probleem. Ülakeha areneb alati kuidagi paremini, kontakt on parem, jõud kasvab, plahvatuslikkus ka vajadusel. Jalad samas kipuvad rohkem tööd nõudma. Ikka pidevalt pean mõtlema, kuidas arendada plahvatuslikkust ja natukenegi kiiremini neid liigutama sundida. Jõud veel nagu areneb, aga kiirus... Samuti leian ma, et alakeha liigeste stabiilsust ei saa kunagi liiga palju treenida. Näiteks stabiilsed põlve-ja hüppeliigesed on kogu keha vundament ja teevad nii igapäevase töö kui trenni, rääkimata mägedes matkamisest lihtsalt nii palju turvalisemaks. Ma olen alati täiega elevil, kui leian mõne uue ägeda harjutuse just alakehale.

Nüüd olen tänu instagramile neid lausa igapäevaselt leidma hakanud! Vlad Ixel https://www.instagram.com/vladixel/ on mu hetke lõputu ideede allikas. Geniaalne lihtsalt! Tegemist on ultrajooksjaga, kes tegutseb ka treenerina ning lisab oma Instagrami lugudesse ja piltidesse mitu korda päevas peamiselt alakeha stabiilsusharjutusi. Praegu leidsin, et tal on koduleht ka, selline: https://www.vladixel.com

Mu telefoni fotogalerii on täis screenshotte tema harjutustest. Hea jõusaalis järele teha. Teen iga päev vähemalt kahte tema harjutust lisaks oma tavalisele jõukavale.


Teine allikas, mida tegelikult juba pikemat aega jälginud olen, on Youtube'i Redefining Strength kanal. Samuti huvitavad harjutused, mille peale ise ei tuleks. Näiteks see video reie nelipealihase plüomeetriliste harjutustega: watch

Kõige selle trenniinfo peale siis üks vormipilt ka. Umbes 2,5 kuud ülepäeviti trenni ja ma tunnen ennast jälle peaaegu sportlikuna. Saaks nüüd toitumise ka natuke paremaks kui valge jahu erinevates vormides...

Ja kui siin  juba soovitamiseks läks, siis kes midagi parajasti õpib, siis Anki äppi ikka kasutate?! Ma kuulsin sellest esimest korda juba mitu aastat tagasi, kui keegi seda videos taevani kiitis. Aga kuna mul siis midagi õppida polnud, ei hakanud ka ise järele proovima. Nüüd ma teadupoolest õpin norra keelt ja kasutan seda äppi uute sõnade õppimiseks. Äpp võimaldab teha flashcard'e, ühele poole kirjutan tõlke, teisele poole norrakeelse sõna. Ning siis annab see äpp suvalises järjestuses neid kaarte ette, saad hindeid ja sõnu, mis halvemini meeles, visatakse tihemini ette. Ma ei oleks arvanud, et ma nii rahul olen selle meetodiga! Just see, et ta annab sõnu täiesti suvaliselt, mis kaotab ära võimaluse, et mul on uus sõna meeles ainult kontekstis mingi teemaga.

Mul ongi praegu uued sõnad otsas :D Peab vist järgmist õppetükki natuke ette piiluma ja Anki kaardid ära tegema, ehkki tund tuleb alles järgmisel esmaspäeval.

Lähen nüüd koeri sõitma. Matku pole praktiliselt üldse, nii et käin ise nendega tiirul.


No comments:

Post a Comment