Sunday, February 4, 2018

Külmuvatest koertest ja magamiskoti testimisest

Kraadiklaas paistab olevat -23 peale kinni jäätunud. Lisaks sellele, et köögis on vesi jääs, hakkavad koerad ka vaikselt ära külmuma. Eile pidin ühe ööseks sisse sulama võtma, et hommikul kasutada saaks.





Samas on teised koerad eluga rahul. Fido ootab päris rõõmsa näoga hommikust sõitu.



Siin on minu magamisase. Lund pole ammu peale tulnud nii et see auk on kenasti püsinud juba üle nädala. Olen testinud oma sulemagamiskotti ja ühte basecampist laenatud Helsport Storfjorden xt kahekihilist (sünteetiline täidis väljapool ning sulg sees) kotti. See Storfjorden kannatas kirjade järgi -21, mul oli tol ööl -25 ja ülimõnus oli magada! Mis mulle eriti meeldis oli, et kott oli tugevast materjalist, jalgade osa veekindel, lukul suur aas, mida labakuga kinni saab. Kõik detailid paigas ühesõnaga. Sellist ma tahaksin küll. Kahjuks on Storfjorden vist 2016 a mudel ja kuskil müügil pole. Ilmselt toodab helsport muidugi nüüd teise nime all sama kotti. Kaal polnud ka hull, 2,7kg vist ja 195 pikkusele, mis tähendab et minu oma oleks veel kergem.

Enda Helsport Rago sulekotile ostsin sisse lineri, mis kirjade järgi peaks mugavuspiiri lausa 15 kraadi tõstma. Proovinud veel pole, aga ootan huviga. Tõtt-öelda olen ma siiani selle Rago-ga iga kord nii hirmsasti külmetanud, et juba väike hirm on sellega välja minna, aga anname veel eelviimase võimaluse. Ilmselgelt ei ole see kott lihtsalt mõeldud selleks, milleks mina seda kasutada üritan.



No comments:

Post a Comment