Friday, February 23, 2018

Mida Sina igatsed?

Ükspäev arutasime Sveniga, et millest me siin puudust tunneme. (See oli ammu, siis oli meil veel sügav polaaröö.) Sven arvas, et võiks kuskil soojas kohas päikese käes lamada. No mul poleks ka näiteks Hispaanias surfamise vastu absoluutselt mitte midagi, kui see nüüd niimoodi meelde tuletati. Aga kui enda igatsemistest rääkida, siis ainuke asi, millele ma mitu korda mõelnud olen, on Eestis matkamine. Paks mets, vot sellest tunnen ma puudust, mitte need kolmemeetrised kõrred nagu siin mägedes. Ja Eesti piiritu horisondiga rannad. Siin selliseid pole, tavaline on ikka kuskil mõnda mäge näha. Mäed on muidugi imelised! Ma ei tüdine kunagi nende vahtimisest! Aga no kui rääkida, millest ma veel puudust tunnen, eks...

Siin ongi Eesti 100. sünnipäeva puhuks väike pildigalerii 2017. aasta ilusatest Eesti hetkedest:)

Luhasoo rabas 820km matka ajal veebruaris 2017

Õhtu Pedassaarel (SUPimatk juulis)

Pedassaar

Pedassaare

Ikka Pedassaarel
Marimetsa raba

Marimetsa raba

Õmma raba metsaonn

Tüüpilisel Eesti kruusateel (koeraga) 820km matka ajal

Üks õhtu neist järjestikusest 41-st, mille eelmisel aastal niimoodi veetsin. Kirikumäe, Haanja
Varessaare metsaonn 2017 kevadel

Mingi järv Kaberneemes

Seli raba Matsimäe karjääri poolne algus

Hommikusöök sealsamas Matsimäe karjääri lõkkekohas

2017. aasta kõrghetk oli kindlasti 820km jalgsimatk Perakülast Ähijärvele!

No comments:

Post a Comment