Wednesday, November 27, 2019

Meie igapäevane külm

 Ma kohe ei teagi, millest kirjutada, ilmselt on need igapäevaelu uudised pärast endal informatiivsed lugeda, aga jube igav on neid kirjutada, sest endale tundub ju üsna tavaline. Midagi huvitavat ei toimu, vana hea giiditöö, üsna rahulik pealekauba.

Paar päeva on nüüd selged olnud, käisin klientidega virmalisi pildistamas. Selgete ilmadega kaasneb kohe jõhker külm. Ma ei tea, kas asi on selles, et ma viibin vähem õues kui eelmistel talvedel ja pole veel harjunud, aga täiesti ebamõistlikult külm on. Muidugi selle koerakäruga ongi alati külm olnud, kohe kui kelgu kasutusse saab, läheb tavaliselt soojemaks. Loodetavasti. Täna on tajutav temperatuur -27. Peaks õue jooksma minema. Olen kolm 800ml tassi teed keetnud... Peaks nüüd siis minema hakkama... Ega see 45min aeroobset ennast ise ära ei jookse.
 Igatahes praegu mul on järgmine tassitäis pooleli, nii et ma kindlasti ei saa kohe minna. Tee jahtub siin majas sekunditega. Toas on soe ainult siis kui ennast väga ei liiguta, siis jõuab keha ümber olev seisev õhk ära soojeneda ja on päris talutav. Kohe kui üks meist liigutab, saab ta altkulmu pilgu osaliseks, sest "krt ära liiguta külma õhku ringi!" :D
 Kooli said paberid sisse, hoidke nüüd pöidlaid, et mind sinna vastu ka võetaks. Auto jõudis ka kohale koos kogu kraami ja talveasjadega. Kui ma mingi hetk sooja saan, siis äkki jõuab liustikult lumelauaga alla sõitma.

Aga nüüd ma tõesti lähen ja jooksen!

No comments:

Post a Comment