Tuesday, January 16, 2018

Gaasipriimustest

Pärast seda, kui ma ajateenistuses oma jala põlema panin, olen vältinud piiritusel töötavaid pliite nagu tuld (hehe!). Pealegi on jube ebamugav kui see kotis haiseb ja lekib. Gaasipriimus seevastu tundub päris turvaline. Pealegi on balloonid kergesti kättesaadavad ja ka põleti leiab päris odavalt. Mulle on siiamaani hästi sobinud.

Täna kui Osooni võttegrupi matka planeerisime, tulid Tomasega jutuks erinevad priimused ja nende ohutus. Nii Tomas kui Charlotte peavad piiritusepliiti igal juhul paremaks, kui gaasi, sest neil olevat kogemusi plahvatavate balloonidega! Neljaliikmelisel perekonnal oli gaasipriimus telgis plahvatanud, vanaisa suutis ühe lapselapse talle peale hüpates päästa, kuid ise suri koos teise lapse ja oma naisega. Googel, vana tõbras, paljastas veel mimeid artikleid ja videoid plahvatavatest matkapliitidest, nii et ma kaalun nüüd ikka väga tõsiselt bensiinile üle minemist. 

Võeh! Ja mul on veel mingi odav põleti ka, mis peale keerates gaasi välja laseb ning pikalt kasutades kuumaks läheb. Googeldasin endale vist järjekordse foobia.

Kas kellelgi on kunagi gaasipriimusega mingeid ohtlikke olukordi esinenud?

No comments:

Post a Comment