Thursday, December 17, 2020

Virmalised ja rehvitreening

 Virmalised kell üks päeval. Kusjuures esimesed normaalsed virmalisepildid mul sel aastal. Olen ikka päris laisk olnud kaameraga. Kogu aeg tundub külm või midagi. Too päev oli ka -20 ja tuul, aga pildistasin auto kõrval ning põgenesin iga paari minuti tagant +29 kraadi kätte autosse sõrmi sulatama.


See on alati kena koht satelliidipargis. Lõunakaares on kerget kuma näha ja see mägi mis paistab on siinse piirkonna kõrgeim tipp - 1050m

Olen oma rehvivedamise treeningud venitanud 1,5-2 tunniseks. Pildil Burmaveien, hea pikk tõus mööda kruusateed. Sellega seoses võite mulle treeningute ajaks podcaste soovitada, mis EI räägi ettevõtlusest keskse teemana! Ma ei suuda enam kuulata täpselt sama juttu igast jumala podcastist viimasel ajal! Kas Eestis on veel mõni inimene, kes ei tegele ettevõtlusega?

Nii et palun, kõik soovitused on oodatud! Äkki leian midagi mille peale ma ise ei tuleks :)


Merel paistavad mõned jäätükid. See laht ei jäätu enam talviti, erinevalt varasemast, kuid tuulega triivib jää siia ja täidab ajutiselt kogu lahe. Vähemalt eelmine aasta see nii oli. Läänetuulega jääd täis, idatuulega puhus jälle puhtaks. Selline triivjää muidugi ei ole piisavalt tugev et kannataks saaniga üle lahe sõita või isegi kõndida. Jäätumiseks on aga praegu veel vara, jaanuari lõpus, veebruaris võibolla hakkab midagi juhtuma.

2 comments:

  1. Mulle meeldivad näiteks Hidden Brain raadiosaated. On muhedad ja pakuvad omajagu mõtteainet. Soovitan ka Google või Apple Podcasts rakendust, kust leiab peaaegu lõputu valiku teemasid, mille seast kuulamist valida.

    ReplyDelete
  2. Põnev! Neist ma pole kuulnud, proovin tänases trennis järele, aitäh! :)

    ReplyDelete