Monday, February 20, 2017

Varustusest vol 2 - riided*

Panen kirja ka asjad, mis mul seljas olid. Olles väga halva külmataluvusega, olen ma lihtsalt sunnitud õppima ennast riidesse panema. Materjalist sõltub väga palju, kihiline riietus on muidugi oluline, aga kiht polüestrit võib asja hullemaks teha. Kuna mulle ei meeldi ka liigsed riided kapis seismas, siis hangin ma selliseid, mis on vastupidavad ja peaaegu kõikjal kasutatavad.

Soe pesu:
Aclima Hotwool meriinovillane pesu pluus (meriino+polüester).
Björnkläder meriinovillane pesu pluus (meriino+akrüül). Minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt on need tooted üsna võrdsete omadustega, ei ole Aclima parem nagu ma arvasin.
Björnkläder meriinovillane pesu püksid 2tk.

Tavaliselt oli üks kiht sooja pesu kõndides seljas ja vahel panin ööseks teise kihi. Mõnel väga külmal päeval kandsin ka päeval kahte kihti.

Fliis – suvaline hi-tech toode, originaalis jopevooder, aga kuna on soe, siis kannan eraldi.

Stormbergi softshell jope. Kannan 5 aastat aastaringselt ja ikka on samasugune.

Stormberg kerged matkapüksid. Kannan kaks aastat aastaringselt ja ka üsna samasugused. Need on päriselt sellised matkapüksid, et kui mustaks saavad, piisab kloppimisest või äärmisel juhul ojast läbi tõmbamisest.
Ma olen üldse suur Stormbergi fänn. Kõik asjad peavad üle ootuste hästi vastu ja on tunduvalt odavamad kui mõnigi muu kaubamärk.

Jack Wolfskin parka. Soe ja võibolla veidi raske, aga see-eest täitis vahepeal edukalt magamiskoti lineri aset. Lõkke ääres ei sula sädemete peale ära! Selline hea minu maitse järgi jope, millega saab käia nii linnas kui matkal ja mis peab kõike vastu.

Suvalised talvepüksid. Ei olnud head, läksid seest niiskeks.

Kummikud. Kerged ja soojad. Pärit Magaziinist, u 17 euri

Kolm paari villaseid sokke kummikute sisse ja magamiseks. Neidki saab magaziinist, 100% villa ja väga paksud, neid on seal ka põlviku pikkuseid hinnaga umbes 2,5euri paar.

Sokid. Enamasti Lorpen. Peavad hästi vastu ja hoiavad aastaid vormi, aga jätavad tihti mingi külma higi kihi jalgadele. Kasutan pigem sellepärast, et pole midagi paremat leidnud. Nüüd on mingid meriinovillased müügile tulnud, neid tahaks proovida.

Villased sõrmkindad – 100% vill, leitud maxima allahinnatud asjade kastist.

Nende peal talvised töökindad. Suvalised, kihilisuse tekitamiseks, põhilise soojendamistöö teeb villane sõrmik.

Paksud labakud. Neid läks vaja matka lõpus kolmel külmal päeval. Kasutasin Kaitseväe labakuid. Ikka sõrmkindad all.

Ferrino tuulekindel kaelussall. Mul on juba teine selline, sest see on lihtsalt nii hea! Kõrvu saab kas katta või vabana hoida, mütsi saab peast lükata ja samal ajal ei lähe kõrvad paljaks. Kuivab ruttu, on päriselt ka tuulekindel. Kasutan seda ka tööl ja 100m kõrgusel töötades juba avaldub, kas asi on päriselt tuulekindel või ei. See sall on super!

Müts. Magaziinist leitud kõige suurema villasisaldusega laste müts.


*Postitus ei ole sponsoreeritud (kahjuks).


No comments:

Post a Comment